Terbaik Dari Muazfaris

Monday, June 13, 2011

Download modul pelajar politeknik ( Update)


J2003 - Teknologi Worksyop 2 -----> Klik Disini
Description: Modul ini disediakan untuk pelajar‑pelajar semester dua yang mengikuti kursus Sijil dan Diploma di Jabatan Kejuruteraan Mekanikal di Politeknik‑Politeknik Malaysia. lanya bertujuan untuk memberi pendedahan kepada pelajar tentang konsep sesuatu unit ke arah pembelajaran kendiri atau dengan bimbingan daripada pensyarah.

A5003 - English For Technical Purposes 5 -----> Klik Disini
Description: This module is designed for sixth semester students taking technical courses at the polytechnic. The learning materials provided in the module will help you improve your language proficiency to handle communication situations in English.

J4011 - Pneumatik Dan Hidraulik -----> Klik Disini
Description: Tahukah anda bahawa setiap sesuatu yang ada pada hari ini mesti ada sejarahnya yang tersendiri.  Begitu juga dengan Pneumatik, di mana ianya mempunyai sejarah yang agak panjang untuk berkembang seperti yang anda lihat pada hari ini.

J4125 - Pengautomatan Perindustrian Dan Robotik -----> Klik Disini
Description: Robot perindustrian adalah sebuah peranti atau alat pelbagai fungsi yang boleh diprogramkan berulang-ulangkali. Ia direkabentuk untuk menggerakkan serta mengolah bahagian-bahagian, alat-alat atau alat khusus dalam kerja-kerja pembuatan melalui pergerakan yang boleh diubah-ubah untuk melakukan tugas-tugas di dalam proses pembuatan.

1 comment:

Blog Admin said...

http://modul2poli.blogspot.com

blh tgk kat sini jugak..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...