Terbaik Dari Muazfaris

Monday, June 20, 2011

Dah Nak Masuk Balik...

Pejam celik pejam celik, da nak dekat dua bulan MG cuti rupanya.. Hahaha.. Da nak tiba masanya MG menjalani kehidupan seorang student... Nasib baik la ni semester akhir, da tak larat lagi rasanya nak tanggung hutang.. Nak settle semua tu entah bila la agaknya... Jadi... Kat atas ni adalah tarikh lapor diri Pelajar Politeknik Merlimau Melaka... Sila jelaskan yuran anda sebelum mendaftar... Hahaha.. MG malas nak bayar.. tengok apa jadi nanti... :)

7 comments:

NasZ said...

dah lama tinggal zaman studi..mungkin nnt nak sambung studi pjj..hehe..

MOHD NASER.com

Syuxer said...

perghhh ni orang panggil zaman wat sakit pala..;p..

mujur abes sudah zaman itu bagi ku..

MG said...

haha.. memang sakit kepala pon.. Harap2 sem ni last la.. malas nak fikir..huhu...

Bro ahmad said...

belajar rerajin...k
jangan makan semut nanti jadi pelupa
XD

MG said...

haha..ok bro..

kotak bulat said...

aku mls nk tgk bnda ni la... :(

MG said...

malas pon kena tengok gak.. huhu...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...