Terbaik Dari Muazfaris

Wednesday, February 8, 2012

Kenapa Kodan harus tersingkir?


First sekali Mr Labu nak bagi tahu yang Mr Labu bukannya tak suka Kodan dan entri ni bukan untuk mengutuk atau mentertawakan Kodan yang dah tersingkir Raja Lawak minggu lepas. Minggu lepas, Kodan tersingkir sebab korang lah tak undi dia. hehe.. 3 peserta dapat undian terendah tu Kodan, 2yol dan Selak. So, yang paling tak menonjol memang terkeluarlah kan.


Bukan tu yang Mr Labu nak cerita, yang Mr Labu nak cerita ialah hahaa.. Korang layan tak gengstar tv3 musim kedua? Mr Labu perasan Kodan tu dalam kumpulan pe ekh.. Lupa lah pula.. Memang korang tak boleh pertikaikan kemampuan dia ni tau.. Rasanya ada lagi kot rancangan dia masuk tapi Mr Labu ingat- ingat lupa..Memang besar bakat Kodan ni, bukan semua orang boleh jadi macam dia.. Cuma kat raja lawak bukan rezeki dia kot, jadi bila dah ada nama baru boleh bertapak kat industri hiburan Malaysia kan..

Pada Kodan, kita harapkan dia berjaya satu hari nanti.. Nantikan hari jumaat ni, tema muzikal komedi pula akan dipertontonkan pada kita.. Sapa yang tersingkir? Kita tunggu jer ok..

Hutangggggggg......:-)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...