Terbaik Dari Muazfaris

Wednesday, March 14, 2012

Telur di dalam telur

Haa.. mesti korang akan terfikirkan apa yang aku nak kongsikan ni kan? huhu... Adakah ia lucah? berkaitan lelaki atau sebagainya? Jawapannya... huhu... Sebiji telur ayam ada dalam sebiji telur ayam yang lain... macam susah nak percaya kan, tapi itulah hakikatnya...


Seorang wanita telah menjumpai telur yang pelik ini apabila dia sudah merebus telur... Apabila dibuka, terdapat sebiji telur yang lengkap berkulit sepenuhnya berada di dalamnya...

telur di dalam telur
telur ayam sebesar telur burung puyuh..

huhu... kalau menetas telut tu macam mana lah ye??? mesti ada 1 rekod dunia lepas tu kan... anak ayam paling kecil di dunia ngan ibu ayam paling kecil... hahahaha...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...