Terbaik Dari Muazfaris

Thursday, June 16, 2011

Bila kebosanan melanda diri..


Bosan betul hari ni, MG pon da tak tau nak buat apa lagi. So, rasanya nak buka photoshop la sekejap. Mana lah tau kan boleh edit picture untuk follower bertuah MG kan. MG buat ini pon sebab salah satu tanda MG menghargai kawan- kawan blogger semua...

Nantikan saja... Siapa yang kena... Huhuhu... Award akan dibuat khas untuk orang yang terpilih sahaja...

4 comments:

kotak bulat said...

buatkan untuk aku satu wei..
mals la nk bukk photoshp..hehehhe

MG said...

Haha..pe yang ko rajin ni??

syoknya said...

thanks ...

From Blogger Ping

www.syokdownload.com

wei..remove la verify comment bawah ni..xder sapa nak spam pun..hik hik..blogger otai pun x pakai nih

MG said...

hehe.. x prasan la.. saya noob lg.. sori...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...