Terbaik Dari Muazfaris

Thursday, June 16, 2011

SEGMEN BLOGLIST ABGTEROR | TANAH TUMPAH DARAHKU

Haha.. segmen ketiga MG masuk hari ni.. Memang gila nak cari segmen jer hari ni sebab semalam da terlepas game dengan bro ben.. Abgteror buat segmen ni da lama tapi nasib baik tak ada tarikh tutup.. Huhuhu.. Kena jawab soalan lah... Pada yang belum join tu, ada dua lagi kekosongan sebelum limit... cepat- cepat join k.. Hahahaha...

1. Dimana anda dilahirkan?
Lahir kat Hospital Besar Melaka

2. Dimana anda dibesarkan?
Dibesarkan kat Durian Tunggal, Melaka

3. Negeri pilihan anda untuk dimasukkan ke dalam senarai bloglist abgteror.
Melaka lah...Huhuhu...

4. Ceritakan sedikit mengapa anda memilih negeri tersebut.
Melaka ada seorang pahlawan terakhir yang gagah berani.. Tak percaya?? Klik Disini... Hahaha... Terbaik kan?? I luv Melaka...

2 comments:

Nur FatIn aDiLah bT azMi said...

hahaha. straight to da point je jawpan. hahaha. ok TERBAEK :p

MG said...

haha.. orang Melaka suka cakap terus terang... (wat muka bangga)(^_^)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...