Terbaik Dari Muazfaris

Thursday, June 9, 2011

Mengimbau Kembali: Senarai tajuk karangan yang pernah aku buat!!!


Masihkah korang ingat antara tajuk karangan yang pernah korang wat masa sekolah rendah dan sekolah menengah satu masa dahulu... hahaha... Kat sini aku nak listkan beberapa soalan yang agak2 femes masa zaman aku sekolah dulu...
  1. Aku sebuah televesyen (banyak sangat soalan macam ni tapi tukar benda jek cam kasut, mesin basuh dll).
  2. Saya anak Malaysia (femes masa menyambut Hari kemerdekaan).
  3. Cita- cita saya (kebanyakannya menyimpang dari cita- cita tu bila da besar). hahaha...
  4. Orang yang paling kita sayang (ceritalah pasal family sampai da tak tau nak tulis pe da)
  5. ......... Tiba- tiba.... (sambung cerita diatas) - merapulah ceritanya yang tak logik tu..
Best gak ingat2 ni tapi tinggal kenangan jer la... huhuhu.... 

2 comments:

kotak bulat said...

hahaha.. gile la ko..
boleh ingt lak karangan dulu.. tau la akj..
hahahah

Sufri Dan Yasmin said...

haha.. tak da la sume.. sket2 ingat la.. ko nk tuisyen ngan aku tak??? huhuhu....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...