Terbaik Dari Muazfaris

Saturday, June 18, 2011

Perlawanan persahabatan: Malaysia 2 Myanmar 0..!!!!

Wah.. Tadi MG sempat juga tengok bola kat rumah.. Tahniah pada skuad negara kita sebab menunjukkan aksi yang menarik dan kelas tersendiri walaupun padang yang agak basah dan lecak. MG bukan nak puji sangat jumlah jaringan tapi sebab tadi MG tengok Malaysia boleh dapat lebih dari tu.. Mungkin tak ada luck kan...


Pandangan MG lah, corak permainan skuad negara kita memang da meningkat, dengan kawalan bola yang baik dan keserasian pemain membuatkan pihak lawan tak ada peluang nak kuasai bola... Cuma ada lah sedikit kelemahan yang perlu diperbaiki, tapi total perlawanan memang menghiburkan walaupun ramai pemain gantian dibawa masuk.

Teruskan usaha supaya bola sepak Malaysia terus maju.. Kalau boleh, sampai Sir Alex Ferguson turun Malaysia sebab nak tengok pemain kita... Hahaha...wwwhhhhoooooaaaa.....

4 comments:

Bui Idzra Ryn said...

tahniah kepada Malaysia..yeyyyy

MG said...

Bui Idzra Ryn ---> tengok ke game td?? huhu...

Bui Idzra Ryn said...

tak der tengok..bui balik kpg tadi..tau pun dr blog MG ni..hehe

MG said...

ooo.. huhu.. ye la... janji tau Malaysia menang kn...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...