Terbaik Dari Muazfaris

Saturday, June 18, 2011

Warkah istimewa untuk Abah....

Kehadapan Abah yang disayangi...
Selamat hari bapa orang ucapkan kat abah. Orang nak bagi tau abah yang orang sayang abah sangat- sangat. Selama 22 tahun orang hidup ni orang tak pernah tunjuk kat depan abah tapi jauh dari sudut hati orang, Tuhan jer yang tahu. Mungkin sebab orang ni lelaki, tak pandai berkata- kata tapi hari ni orang nak abah tahu isi hati orang ni. Lepas emak 'pergi' orang da tak ada tempat bermanja, tapi orang faham kenapa abah tak boleh manjakan orang. Hari ni orang lebih kuat dari dulu, orang nak jadi macam abah, orang yang tabah dan sabar besarkan anak- anak walaupon abah hanya seorang buruh... Terima kasih abah... Orang dan adik sayang abah sangat- sangat...

Selamat Hari bapa pada semua bapa- bapa diluar sana.. Jadilah bapa yang hebat untuk anak- anak anda....




9 comments:

Fee Hafeezah ketuk keyboard said...

jadi anak yang boleh banggakan abah okay.. :D

NasZ said...

surat yang penuh perasaan...


SEGMEN SIMPLE : PANTUN PUJI DIRI SENDIRI ...

Cik Farah said...

Nice lah..:)

EiZaRaZiErYa said...

waaa...i'm so touched wif it~ T.T

MG said...

TQ fee hafeezah, nasz and cik farah...

MG said...

TQ gak EiZaRaZiErYa.. ngah touching la ni...

niena shopping2u said...

sgt2 rindukan mak skang nie

Haffiz MohdNoor said...

wah..bagus buat entri cmni, APis tak buat lagi hehe :D

MG said...

Haffiz MohdNoor---> buat la bro haffiz.. susah woo lelaki mcam kita nak luahkan kat ayah macam ni... huhu...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...