Terbaik Dari Muazfaris

Friday, June 17, 2011

Segmen Simple : Kalaulah ...

Wah.. Malam ni MG ada satu segmen yang boleh menghilangkan kebosanan tahap dewa korang tu.. Promote dulu.. Huhuhu... Segmen ni tak lama, sampai tengah malam ni saja.. Join cepat- cepat ya.. Tasknya... Kalaulah??? Ikut kreativiti korang k.. Nak tahu info klik Disini..

Kalaulah aku seorang hacker yang pro, akan aku godam sistem pertahanan negara penindas (paham- paham la ya) dan aku akan godam akaun- akaun bank orang yang tak bayar zakat kat Malaysia ni... Boleh tak macam ni?? Hahaha.. Godam untuk kebaikan tak kan tak boleh.... (Main- main jer... Tak pandai pon..)

4 comments:

NasZ said...

haha...macam robin hood la ni..hehe..

thanx for join..

jom terjah dan komen entry geng2 lain yang join segmen ni..huhu..

LIST SEGMEN SIMPLE : KALAULAH ...

sue perbs.. said...

bgus2.. hehe.. niat tu yg pnting

MG said...

sue perbs..--> huhu,, tu lah.. kalau lah kan....

Fee Hafeezah ketuk keyboard said...

haha..future hacker :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...