Terbaik Dari Muazfaris

Thursday, July 7, 2011

Bersih... Aku Tak suka ni..!!!!


Huh... Hari- hari yang genting untuk aku minggu ni. Nak buat semua persiapan sebelum mendaftar pagi esok. Mana nak cari barang, daftar online dan servis motor lagi, pening betul nak fikir semuanya.

Bersihkan rumah sewa lagi...!!!! Ini yang aku betul- betul tak suka ni. Esok lepas daftar modul, mesti kena mengemas kat rumah tu. Kalau sikit- sikit tak apa juga, ini dah tinggalkan 2 bulan, memang berkerak lah rumah tu. Tak dapat bayangkan betapa banyaknya kerja kena buat esok.

Harap- harap dapat lepaskan diri untuk hari esok... Alasan aku: alergy dengan habuk... Haha... 

3 comments:

kotak bulat said...

eh! kata ari ahad????
asl esk pulak???

Bui Idzra Ryn said...

bagi jer alasan alergik kemas rumah..*_*

Muaz Faris said...

aku pun tak suka dengan bersih..sebab..nanti tak boleh kuar, kena duk dalam rumah je..adoi!

entri ni bukan main superb lagi..tapi boleh superb kalo korang dok buat entri sambil ditemani bidadari khas..ayuh jemput bidadari anda..!

http://www.muazfaris.com/2011/07/menjemput-bidadari.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...