Terbaik Dari Muazfaris

Saturday, July 9, 2011

Lepak Dengan Baju Kuning...!!!


Wah.. Hari ini 9 julai 2011, buat pertama kalinya, aku duduk rumah dengan memakai baju berwarna kuning dan melepak di depan tv... Hahaha.. Banyak syok lah, kenapa dalam masa 2 bulan aku cuti, baru hari ni aku rasa betul- betul lepak kat rumah ni...

Ditambah pula melayan video terbaik maharaja lawak, memang paling best lah dari berdiri dikalangan lautan manusia.. Pergi konsert pun aku tak suka, inikan pula nak buat benda- benda yang membuatkan aku bosan.. Ops.... Terlebih lah sudah pun adoi..



Hm.. Kalau korang lah, macam mana pendirian yang korang pegang selama ni?? Pendirian yang tetapkah atau pendirian yang tidak tentu macam lalang tu.. Aku rasa ramai yang tak tahu apa yang mereka kejarkan dalam hidup mereka... Mereka lebih berminat untuk mengikut telunjuk orang lain atau mudah termakan kata- kata orang lain...

Huhu.. Fikir- fikirkanlah apa yang anda mahukan sebenarnya, jangan menyanyi lagu jay jay 'angan tak sudah' depan aku sudah... Haha... 

1 comment:

echaRierie said...

VC itu lebih menarik drpd err baju kuning ramai2 dlm pic tue..
haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...