Terbaik Dari Muazfaris

Saturday, July 16, 2011

KL Gangster Mengubah Segalanya...!!!


Siapa yang tidak menonton KL Gangster sekarang ini memang akan ketinggalan satu fenomena dimana orang berebut untuk menjadi watak utama dalam filem itu... Lakonan hebat Aaron Aziz, Adi Putra, Shamsul Yusof dan ramai lagi, memang memberi kesan yang besar dalam kehidupan kita....

Bukan kontroversi yang menjadi bualan, tetapi setiap dialog yang agak- agak 'stylo' dihafal dan digayakan mengikut cara pelakon itu... Kat tempat aku belajar tu, memang hari- hari kawan- kawan aku akan buat aksi macam dalam filem tu... Dari scene yang besar hingga yang kecil impaknya, dia orang ni akan hafal dan gayakan semula.... Paling tak boleh tahan bila watak utama macam Malek dan Jai akan menjadi rebutan sebab watak ni lah paling macho dan stylo....

Watak macam Ajib, King, Gangter Pasar Borong dan orang- orang Shark pula tak menjadi watak pilihan kawan- kawan aku tapi sebaliknya akan menyuruh orang lain menjadi watak tu.... Macam hampeh jer kan??? Watak utama kau nak, tapi yang teruk- teruk bagi kat aku... Hahaha..

Apa- apa hal aku ucapkan tahniah kat Shamsul sebab dapat lebih RM12 juta hasil tayangan filem ni... Dan juga berjaya buat kawan- kawan aku jadi gila sebab berebut watak dalam filem tu...

4 comments:

Fahmi Mahat said...

apa susah, kalau dia orang suruh lu pegang watak tu, lu kasi langgar saja maa.. hehe

yang suka entri nih,
FahmiMahat

MG said...

haha.. suma wa langgar ma....

Nani said...

bangga dgn syamsul...

MG said...

huhu... watak jahat seuai dengan syamsul tu...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...