Terbaik Dari Muazfaris

Friday, July 15, 2011

BE Pertama Dari Nuffnang...!!!!


Pergh.... Satu minggu tak update blog, tiba- tiba pula boleh dapat BE dari nuffnang... Macam tak percaya jer, blog aku ni dapat BE... Hahaha... Semua ni atas bantuan bro Syuxer dengan entri yang cukup jelas untuk mengambil hati Nuffnang dan mendapatkan BE....

Walaupun tak banyak aku dapat, tak kisah lah sebab ini mungkin langkah pertama aku dalam arena berblogging ni.. Tak kisah lah korang nak cakap apa pun janji aku dapat rasa sedikit peluang.. Huhuhu....

Kalau korang nak tahu pasal mengambil hati Nuffnang ni, klik lah Disini...


Ni lah bukti aku dapat BE yang tak banyak macam korang... But.... Thank you very much Nuffnang.... O_o

4 comments:

kotak bulat said...

dua? wahh..benci ar kat ko...hahaha...

Syuxer said...

eh ye ke bro..:)..alhamdulillah..rezeki bro tuh..jadi upkan traffik UV tau..

MG said...

kotak bulat~~~dua jer.. hahaha... xpercaya ker???

MG said...

Syuxer~~~huhu... ok bro... tapi pembaca yang baik cam bro lagi pnting.. hahaha....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...