Terbaik Dari Muazfaris

Friday, July 15, 2011

Malaysia tewas ke???

Susah betul lah kalau duduk kat rumah sewa yang tak ada internet ni... Macam tak cukup sesuatu jer dalam hidup ni... Huhu... Minggu depan nak pinjam broadband 'si dia' lah..

Malaysia tumpas dikaki Arsenal ke??? Semalam cuba juga tanya kat kawan- kawan kalau ada live, tapi hampa jer... Tapi tak apalah sebab skuad Datuk K pun tak dapat tunjukkan aksi sebenar mereka kan... Perlawanan pertunjukkan macam ni pun bukan perlawanan penting untuk negara kerana perlawanan menentang Singapura adalah lebih penting dalam menaikkan ranking pasukan negara kita...

Diharapkan skuad negara akan menemui rentak permainan mereka menjelang perlawanan pertama menentang Singapura nanti.... Harimau malaya pasti akan mengaum kali ini... Hahahaha.... Peace...o_O
Published with Blogger-droid v1.7.2

1 comment:

Syuxer said...

petang esok lawan liverpool..hope boleh seri ke..:)..kalau menang,bonus..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...