Terbaik Dari Muazfaris

Saturday, October 20, 2012

Hujan datang lagi



Selamat berhujung minggu kat korang... Wah, seronoklah dapat rehat- rehat dengan family kan... Aku jugak yang kena kerja waktu- waktu macam ni.... Kerja kilanglah katakan.....

Dah hujung- hujung tahun ni jugaklah hujan selalu turun mencurah- curah... Syukur nikmat dari Tuhan.... Walaupun hari- hari terpaksa berbasah, aku tak kisah pun sebab kerja adalah keutamaan aku.... Hahaha... maklumlah hujung tahun ni kan banyak bonus masuk... Kenalah tunjukkan komitmen kat bos.... Baru boleh dapat markah tinggi masa review nanti....

Tapi aku harap yang hujan ni takkan buat aku demam lagi bulan ni.... Batuk ni pun tak hilang lagi dek kerana demam 3 minggu lepas.... Pape pun korang jaga kesihatan korang juga k...

posted from Bloggeroid

1 comment:

sherlina halim said...

Pengen yang lebih seru ...
Ayo kunjungi www.asianbet77.com
Buktikan sendiri ..

Real Play = Real Money

- Bonus Promo Red Card pertandingan manapun .
- Bonus Mixparlay .
- Bonus Tangkasnet setiap hari .
- New Produk Sabung Ayam ( minimal bet sangat ringan ) .
- Referal 5 + 1 % ( seumur hidup ) .
- Cash Back up to 10 % .
- Bonus Royalty Rewards setiap bulan .

Untuk Informasi lebih jelasnya silahkan hubungi CS kami :
- YM : op1_asianbet77@yahoo.com
- EMAIL : melasian77cs@gmail.com
- WHATSAPP : +63 905 213 7234
- WECHAT : asianbet_77
- SMS CENTER : +63 905 209 8162
- PIN BB : 2B4BB06A / 28339A41

Salam Admin ,
asianbet77.com

Download Disini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...