Terbaik Dari Muazfaris

Saturday, October 20, 2012

Kelantan ke ATM????



Wah.... Sana sini dah demam piala Malaysia... Yang mana tak pernah ikut perkembangan bola sepak Malaysia pun heboh nak demam jugak... Hahaha... Tak apalah, janji korang ada pasukan pilihan dalam negara ni.... Tak kiralah yang kuat atau pun yang lemah kan....

Perlawanan malam ni buat aku rasa terseksa jek... Mana taknya, aku kena cover 2 mesin sebab partner mesin aku tu nak pergi stadium malam ni... TRW lah sangat... Kau seronoklah dapat tengok bola live... Aku ni kat line, sorang- sorang jek... Hmmm... Apalah nasib.... Jangan kata pergi stadium, tengok kat tv pun tak dapat....

Apa- apa pun aku nak ucap selamat berjaya kat pasukan yang aku baru sokong hari ni, The Gladiators... Hahaha... Harap korang dapat bawa balik piala Malaysia kat Kem Terendak, boleh aku pergi tengok nanti..... Mana tahu kan, kalau menang ni dapat public holiday kan..... Huhu....

posted from Bloggeroid

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...