Terbaik Dari Muazfaris

Wednesday, June 29, 2011

Keputusan: Malaysia Vs Taiwan

Malam ini kita akan manyaksikan satu lagi perlawanan yang melibatkan pasukan negara kita. Seperti biasa, harapan yang tinggi dari peminat pasukan Harimau Malaya pastinya mahukan sesuatu yang terbaik bagi kelayakan piala dunia ini.

Bermain di laman sendiri malam ini diharapkan dapat memberikan kelebihan pada skuad kendalian Datuk K. Rajagopal. Diharapkan segala perancangan akan berjalan dengan lancar dan satu corak permainan yang menghiburkan dapat ditunjukkan..

Mari saksikan perlawanan Malaysia Vs Taiwan pada jam 8.45 malam ini. Kat astro arena pun ada. Huhu..
Published with Blogger-droid v1.7.2

6 comments:

Syuxer said...

gomo malaysia gomo..:)..malayasia menang 3-0..

safee sali 2 gol
badrol 1 gol..

MG said...

Haha.. Mcm tak ckup jer 3 tu..

Bui Idzra Ryn said...

bui x minat sangat bola,almaklum bui pompuan..hihi..tp bui harap Taiwan menang..haha,bui tipu..bui doakan Malaysia menang..go go Malaysia

MG said...

tapi suami mesti tengok bolakn... haha.. so, mlm ni tgk ar skali...

echaRierie said...

support jgkla..
go go Malaysia ! haha

MG said...

huhu... support jgn x support...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...