Terbaik Dari Muazfaris

Saturday, March 10, 2012

Aku dah terlajak

Ada mesej masuk lah... Dah pukul 10.00 pagi? Dah terlajar lah pulak pagi ni, baru teringat kena hantar adik aku pergi kelas tambahan. Dengan tak basuh muka, balik jer rumah memang my nenek dah tunggu depan pintu nak hentam aku cukup- cukup.. haha... Dah nasib aku pagi- pagi kena maki... Ini semua kawan- kawan aku punya pasal, dengan hasutan kononnya nak keluar minum- minum, akhirnya terjerumus juga aku dengan dia orang ni..


Mula- mula nak pergi minum kat pekan alor gajah, aku pun orite jer la... Sebab duit pun ada 5 ringgit jer ni, cukuplah kalau setakat nak minum segelas dua.. Tapi bila sampai jer, bukan kedai makan yang ditujunya, tuh dia, KFC ditujunya... Dalam otak aku dah fikir dah mana nak 'cekau' duit malam- malam ni.. Selera tinggi betul kawan- kawan aku ni... Sekali, kawan aku yang sorang ni bagi tahu kakak dia kerja kat situ... terus jer dia usha nak makan free... Perrrgghhh... Dapatlah, Kakak dia panggil masuk... malu gila raanya... macam tak da duit sangat nak makan benda tu... hahaha.... tapi budak- budak ni buat derk jer... tau- tau makanan dah tersedia atas meja... terus jer makan... sempat lah snap sekeping dua jer... huhu...

Dah lepas makan- makan, mulalah perjalanan kita orang untuk melihat kawan... hahaha... Maklumlah abang- abang kawasanlah katakan... (juz kidding)... Dari alor gajah ke krubong then batu berendam dan akhirnya ke dataran MBMB... Apolah yang ada kat sini kan... aku pun dah lama tak jalan- jalan malam kat melaka ni... Fuyoohhh.... mat rempit dan cikaro jambu... huhu... boleh tahan juga budak- budak ni... Tapi memang aku respect lah budak- budak motor ni... Bukan respect dengan aksi dia orang tu tapi repect dia orang ni memang banyak duit... Korang bayangkan, dia orang tuang minyak pastu race pusing- pusing kat depan MBMB tu... tak da lah jauh sangat tapi memang dok tuang minyak jerlah.... memang tidak dirasai betul minyak tu mahal bagi dia orang ni... hahaha....

Dari honda 70, ke yamaha sukan, ke honda ex5, ke motor- motor 2 strokes.. Semuanya tunjuk kehebatan masing- masing... huhu... memang tergelak jer la tengok budak- budak ni yang berlagak power kan... nak buat macam mana, baru nak kenal dunia lah katakan... Yang kawan- kawan aku ni memang berharap jer ada yang accident masa tu.. Tapi memang takda rezeki nak tengok kan... Kita orang balik dalam pukul 4.30 pagi... mengantuk gila rasanya, terus jer minta tumpang tidur kat rumah kawan aku... TU YANG BUAT AKU TERLAJAK, I'M SORRY ADIK... Tak dapat hantar pergi sekolah pagi tadi... huhuhu....


kerakusan terpamer di wajah... hahaha

ni lah sponsor... huhu... tau nak free jer...

sampai sudah di MBMB menonton rempit secara live.. haha

tekun betul dia orang ni tengok aksi mat rempit tu...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...